Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007

Καλα Χριστουγεννα σε ολους!

5 σχόλια:

Spyros Vlahos είπε...

Φαντάζει αστείο στο profil σου λέει Industry : Religion.
Πίστευα κι εγώ κάποτε αλλά η εφαρμοσμένη θρησκεία (εννοώντας η Εκκλησία) άρχισε να μαραζώνει από την πολλή ενασχόληση με τα εγκόσμια. Όταν βλέπω ιερέα στο δρόμο να μιλάει με κινητό σκέφτομαι ότι επικοινωνεί με το ... Θεό.
Κι έτσι τό 'ριξα στο Βουδισμό. Πριν πεθάνω να καταφέρω να μάθω όχι μόνο το γιατί αλλά και το πώς.
Αν θέλεις να μ' επισκεφτείς στο Humanotherapy.blogspot.com θα χαρώ
Χρόνια σου πολλά
Σπύρος

Ιωάννης Νικόπουλος είπε...

Αγαπητέ Σπύρο,
Η τεχνολογία δεν αποτελεί εμπόδιο για την επικοινωνία με το θεό!Τα εμπόδια συνήθως βρίσκονται μέσα μας...Ας μήν πέφτουμε στη παγίδα "οτι παλιό και καλό, οτι καινούργιο διαβολικό"!
ΤΟ "ΠΩς" και το "γιατί"που αναφέρεις δεν μαθαίνεται, βιώνεται.
Η Παράδοση μας επιμένει σ'αυτό:Η καρδιά ειναι το κέντρο του ανθρώπου και οχι η λογική!Με τη λογική αποκτούμε γνώση του κόσμου, με την καρδιά αποκτούμε γνώση του Θεού.
Σου εύχομαι οι αναζητήσεις σου να σε οδηγήσουν στην ΟΔΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ.
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!












ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΔΕΛΦΕ!

Spyros Vlahos είπε...

Γιάννη χάρηκα που μου απάντησες.
Αν αρχίσει μια συνομιλία θα τη χωρίσουμε σε δυο μέρη
(α) μεταφυσική
(β) μερικές απορείες (ρε γαμώτο) που έχω για τα blogs.
Άπειρες φορές ήθελα να πάω για (πραγματική) εξομολόγηση αλλά πάντα δίσταζα κι οι λόγοι είναι πολλοί. Αν η εξομολόγηση είναι ψάξιμο ψυχής, χρειάζεται μια άλλη ψυχή για να μπορέσει ν' αντέξει (κάποιους) πόνους. Κλπ
Είμαι γέρος για να 'βρω μια ... γκόμενα (συγνώμη για τα Γαλλικά μου) κανένας άλλος όμως δε μ' ακούει. Λειτουργώ "εν κενώ".
Τελοσπάντων, ας μην καταχρώμαι της φιλοξενίας σου.
(Αν τύχει και cyber-εξομολόγηση, θα βουρλιστώ)
Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο. Πες μου λίγα για σένα, παντρεμένος, παιδιά και τέτοια.
Γράψε μου όμως στορ blog (ή μάθε με πώς μπορώ ό,τι γράφω στο δικό μου να εμφανίζεται και στο δικό σου)
Καληνύχτα
Σπύρος

Spyros Vlahos είπε...

Γεια σου Γιάννη
Να σ' έχει ο θεός καλά
Σπύρος

Spyros Vlahos είπε...

Γιάννη νά 'σαι καλά, χαρούμενος κι υγιής
Αυτά μέσα από την καρδιά μου (γι' αυτό και θα ... πιάσουν)

Νά 'ρθει καλά ο χρόνος

Σπύρος